سلول های بنیادی درمان برای درمان PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای درمان PKD
PKD بیماری کلیوی به ارث برده است، هیچ راه موثر برای درمان آن وجود دارد. با این حال، سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، ثابت شده است که برای درمان PKD موثر است.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان PKD؟
سلول های بنیادی درمان می تواند سلول های آسیب دیده را ترمیم کاربردی کمک کند. این درمان پزشکی پیشرفته است و استفاده از آن است که در سلول های اصلی است که می تواند به سلول های عملکردی مختلف تمایز زمانی که ما آنها را با محلول غذایی خاص پرورش است. از طریق سلول های بنیادی، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر ترمیم و به این دلیل، افراد مبتلا به می تواند یک زندگی با کیفیت بالا دوباره زندگی می کنند.
درمان با سلول های بنیادی دستیابی به موفقیت جدید در جهان است. سلول های بنیادی می تواند سلول های آسیب دیده، عملکرد سلول تعمیر بازگرداندن و درمان بیماری های ناشی از سلول های آسیب دیده. بیماران از درد عملیاتی رنج می برند نیست اگر آنها دریافت پیوند سلول های بنیادی. سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه ها را بازسازی کنند. این یک انتخاب بهتر به درمان PKD با سلول های بنیادی از عمل جراحی است.
علاوه بر این، آن را نیز می توانید از سیستم ایمنی بدن از ارگانیسم تقویت به مبارزه با علل و جلوگیری از PKD از در حال توسعه به نارسایی کلیه است.
اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی و یا می خواهید به طور موثر درمان PKD، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: